fredag 5. september 2014

Tid for fornying!

 
Sommerblomstene synger på siste verset.
Det er på tide å friske opp!
 

 
 
Jeg har fått handlet inn litt høst-nytt til trapp og inngangsparti og gleder meg til å få kastet de ut-tørsta, triste, brune sommerblomstene som har ønsket alle velkommen hos oss den siste måneden. Helgens planer er å ikke ha noen spesielle planer -noe som passer meg utmerket! Jeg håper derfor at vi skal få ordnet litt i hage og heim og få pakket vekk sommeren.
 
I tillegg til høstblomster har jeg gått til innkjøp av noen løk som jeg håper å få i jorden før frosten kommer. Tidligere har jeg ikke vært så flink til dette, men det finnes så mye fint, så tanken er å prøve ut 2-3 nye løkblomster hvert år. Utfordringen med løk er å gidde å grave dem opp ettter avblomstring for så å plante dem igjen på ny når høsten kommer. Jeg har et håp om at jeg skal gidde å gjøre det, så det gjenstår å se...
 
 
 
 
Jeg har sendt gutta i svømmehallen, så nå skal mor ha seg en velfortjent halvime på sofaen før tacoen skal stå klar til de kommer hjem.
 
 
God helg!
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...