lørdag 20. september 2014

Familiekalender 2015


Nylig kom jeg over denne fine familiekalenderen for 2015 hos Søstrene Grene.




Supersøt med fine farger og tegninger. 
Den har 5 kolonner, så den skal passe til de fleste familier.

For oss er det viktig å ha en egen kolonne til middag, men jeg ser for meg at jeg slår sammen bebisen og meg det neste året uansett, så da skulle det være mer enn nok!




Jeg har tidligere hatt Maileg-kalenderen, men slet med å få tak i den ifjor.
Når jeg kom over denne til den nette sum av 40,- (!!!) så jeg ingen grunn til å lete etter noe bedre!


Helgens shopping- og småbarnstips -løp og kjøp!



4 kommentarer:

Unknown sa...

Den var fin:)
Er genialt med slike kalendere - et must!

Jeg har et million-gavedryss gående på bloggen min, bli gjerne med:))
Veldig enkelt, kun kommentar! :)

Ha en fin ny uke!

Jatte sa...

Så utrolig søt kalender!! :)

Ps: er en konkuranse inne hos meg også der du kan vinne putetrekk og lyslykt, sleng deg gjerne på!

Lena sa...

Åh! Jeg har lett etter den overalt! Fant den i Lillehammer i sommer, men har ikke funnet den noe sted etter det.. I hvilken by fant du den?
Hilsen Lena

Unknown sa...

Skien :):):):)

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...