torsdag 20. februar 2014

Jentekveld og tapas ♥

 
Igår hadde jeg en fantastisk gjeng med skjønne jenter på middag!
Anledningen var en litt tidlig feiring av min bursdag førstkommende lørdag.
 


 
Siden både mannen og jeg jobber i helgen, 
fant jeg ut at det var like greit å invitere til litt festivitas midt i uka. 
 
 
 
 
Det ble kanskje ikke hæla i taket siden det tross alt var onsdag, 
men som alltid når jeg møter jentene mine ble det mye skravlings, humor og latter.
 
Det er noen år siden sist jeg "markerte" bursdagen min siden jeg er inneklemt mellom guttas bursdager, men det var på tide og ikke minst en god anedning til å invitere på litt god mat og drikke.
 
 
 
 
Jeg har lenge hatt lyst til å servere tapas til gjester, men det er omfattende og tidkrevende. Selv om jeg hadde gjort noen forberedelser i helgen, var det godt at jeg hadde fri på formiddagen til å forberede maten...
 
Jeg ble fornøyd med resultatet og det falt i smak hos gjestene også.
 
 
 
 
På menyen stod: focaccia, kjøttboller i tomatsaus, kyllingsspyd, bacondadler, tomat- og mozzarella snacks, saltbakte poteter med aioli, salat, melon og grønnsaker med urte- og avocadodip.
 
Til dessert serverte jeg oreocupcakes.
 
 
 
 
Det er en utfordring i disse instagram-tider å orke å ta frem speilrefleksen.
Jeg må nok børste støv av det snart, for bildekvaiteten blir jo ikke den samme
-særlig når jeg tar bilder etter mørkets frembrudd...
 
 
God torsdagskveld!
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...