mandag 12. desember 2011

Til dessert...


...har vi hatt Lyders barnehagebakte peppernøtter!

De ble med hjem fra barnehagen idag og vi har kost oss med dem til dessert.
De var så gode at hele pakken røk til, gitt!




Jeg var begeistret for både innholdet og forpakningen,
som var pyntet med rød sløyfe og glansbilder med julenisser.

Det begynner å bli julestemning i heimen.
Julemusikken går for fullt hele dagen og mor sparer ikke på røkelsen. Herlig!

Etter trening ikveld skal jeg lage noen julegaver. Det gleder jeg meg til! 
Jeg hadde planer om å bake noen pepperkaker ikveld også, men det tror jeg får vente til imorgen!



Har du pyntet ferdig til jul?




4 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Veldig koselig...

Unknown sa...

Mmmm, så kos med peppernøtter;)
Og så fint de var pakket inn ♥

Ferdig pyntet nei, huff, det er jeg ikke...
Er så fornøyd med all naturen og lysene jeg, så jeg skulle godt ha stoppet pyntingen nå, men de andre venter nok på alle nissene... hehe;)
Så da må de vel bare frem i år og;)

Klem Line

perler på en snor sa...

Å for en koselig pose, med glansbilde og alt:)
Jeg har ikke pyntet helt ferdig ennå, så litt mer pynting må nok til ja:)

Kines Klode sa...

Så koselig innpakningen var! Egentlig ikke helt barnehage-ish... :)
Her er det forsåvidt pyntet til jul, men har ikke så mye julepynt (det vil si; det meste blir liggende igjen i esken fordi stilen har endret seg LITT etter innkjøpene da jeg flyttet hjemmefra for 13 år siden...) Håper på å få kjøpt litt på salg etter jul! Jeg gjorde det i fjor og det var koselig å ta frem i år!

Uansett om man har mye eller lite julepynt syns jeg alltid det blir veldig koselig og jul uansett når juletreet kommer på plass!!

God jul til deg og dine!

Klem Kine

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...