torsdag 1. desember 2011

Pakke-haug


Kalender har det blitt, selv om den ikke er like estetisk pen i som mange av de kreative og lekre kalenderne som florerer her i blogglandia.

Jeg har innsett begrensningene ved å ha en kalender som er et tøystykke med lommer, der bare halvparten av pakkene faktisk passer i luken. Det er vanskelig nok å være kreativ og fylle 24 gaver, om ikke man i tillegg skal forholde seg til mål også...

I år er derfor pakkene dels plassert i lommene og dels i en pose ved siden av.
Her kandere se den samme kalenderen med fjorårets pakker




Snuppa var innom igår og hentet en lekker, krokete kvist (ja, jeg har nemlig slikt stående...), og neste år blir det nok den varianten her i huset også; pakker hengene på en gren. Enkelt og ikke minst praktisk! -Og når guttene etterhvert skal dele kalender, kan denne bare henge et nøytralt sted i huset.


Det ser ut som HJERTERO.com i løpet av dagen kommer til å bikke det magiske tallet 100.000,
så da blir det enda flere pakker!


Ha en god 1. desember!




3 kommentarer:

Marthe sa...

Heisann:) Da sto det 100 000 når jeg kikket innom deg :) Grattis frøken !!!! Gleder oss til å se dere snart....håper vi får litt tid i julen :) Klems

Lillan sa...

spennende kalendertid:) klem Lillan

Janne sa...

Så lurt å gjøre det sånn.. Tobias hadde ikke i fjor, men har laget en til han i år.. Og har hengt opp på den jeg hadde da jeg var liten. Men neste år blir det opp i en kurv :-)

Klem til deg :-)

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...