tirsdag 29. november 2011

Vinnerlykke!


Idag våknet jeg med halsbetennelse. Strålende...

Det var igrunn som forventet. Alle rundt meg har hatt det, og jeg har jo vært litt på felgen søvnmessig i det siste, så immunforsvaret mitt har ikke hatt optimale arbeidsforhold.




Gleden ble derfor stor da jeg åpnet postkassen og fant en pakke. Jeg vant nemlig giveawayen på bloggen Juleglede for noen dager siden, og premien kom i posten idag; en dobbel-cd med gode, gamle julehits! Perfekt timing! Tusen takk, Ingvild!

Nå har jeg tent kongerøkelsen, satt på julemusikken og skal nyte en liten halvtime i sofa'n med hekletøyet før storebror skal hentes i barnehagen!


God tirsdag!


5 kommentarer:

Jane sa...

Så heldig du var da som vant :) Kos å sitte i sofa´n med hekle/strikketøyet å høre på julemusikk.

God bedring til deg
klem Jane

Anonym sa...

Masse god bedring til deg, Silje! Og gratulerer med premien. så artig!

Klem Anja

Bettum Villa sa...

Ønsker deg god bedring! Halsbetennelse er jo ikke noe morro. Men den julecden kan sikkert hjelpe litt på humøret.
Klem Madelén

Unknown sa...

Så herlig med litt julestemining;)
Gratulerer med fin premie ♥
Og MASSE god bedring;)

Klem Line

Fru Fjeldhammer sa...

God bedring og kos deg med cd!
klem

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...