fredag 11. november 2011

Himmelsk helgesnacks


Jeg snakker om Jacobs Belgiske Trøfler!
O vidunderlige søtsug-dempende lekkerbiskener!

Det er alltid kjekt å ha noe på lur i tilfelle noen stikker innom på en kopp kaffe. Vel, her har jeg et supert tips til hva du alltid burde ha i skapet! -Hvis du klarer å holde deg unna selv, da... Disse belgiske trøflene kommer garantert til å falle i smak! Da jeg kom hjem fra trening igår satt mannen i sofaen og leste. "Jeg fant Belgiske trøfler i skapet. De var gode." Han er ikke stor på søtsaker, men disse var populære. Jeg ramlet rett ned i sofaen sammen med ham, og kaloriene som pulsklokken min dokumenterte at jeg hadde forbrent i løpet av økten var tilbake i kroppen min på under 5 minutter... Mmmm, delicious!





Jeg ble tipset av en venninne forrige uke og jeg er solgt! Det som er så fantastisk er at en pakke på 250 gram koster bare 39,-. Det er jo ingen upris, og jeg hadde lett betalt det dobbelte! -Men hysj, det må man ikke si så høyt, for her vil jeg ikke ha noen prisøkning...). Derfor, målt opp mot alternativene er det ikke så vanskelig å velge! Jeg har kjøpt mine på Spar, men de har dem sikkert i andre butikker som fører Jacobs-produkter, som for eksempel Meny.

Oppbevar i kjøleskapet og server dem lett avkjølte.
Et par av disse til en kopp med god kaffe... -Det må bare prøves!


Jeg ønsker dere alle en god helg
-med eller uten Belgiske Trøfler!


PS: Takk for fine og morsomme tilbakemeldinger på dotrenings-innlegget!
 Det går fremdeles fint, men jeg vet ikke om jeg tør å kaste bleiene helt enda...
 
 

10 kommentarer:

Marit sa...

Å nei, jeg stod med en sånn pakke i hånden i dag, men kjøpte den ikke :( Sukk, jaja, neste gang :)
Nå må jeg titte litt mer rundt her inne hos deg.

Fin fredag.

Unknown sa...

Mmmm, det hørtes godt ut;)
Elsker litt kos ja ♥

Ha en finfin fredag!

Klem line

Karoline sa...

Oi, det så godt ut! Dette må testes :)
Ha en fin helg!

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Mange som skryter av disse, så kanskje jeg også får kjøpe noen i morgen :)
Har du prøvd noen av de andre variantene fra Jacobs også kanskje?

Ha ei fin helg!

tinemor sa...

Åh, det hørtes godt ut!
MÅ prøve!!
Synd butikken er stengt akkurat nå....
Klem

Janne sa...

Jepp, da har jeg vært på Meny og gått til innkjøp av disse. Skal testes i kveld ja, naaaam .....

God lørdag til deg :-)

Anonym sa...

Ååååh, de er snaddergode ja!!! :) Stiftet bekjentskap med dem sist jul, og trengte litt tid til å venne meg til dem, men nå.. Åååååh! Kanskje jeg skal kjøpe en pakke til lørdagsgodt. De er heldigvis ganske mektige, men vi får se hvor lenge den overlever i kjøleskapet i såfall. God helg til deg! :)

Solveig (Svingenslillehus) sa...

mmmmmmm det så godt ut du!!!! :)
Ha en gooood kveld!
Klemmer til deg!

Anonym sa...

Disse "trøflene" består stort sett av palmeolje. Så sånne har jeg kjøpt for første og siste gang.

Anonym sa...

http://www.christofferbiong.com/2012/09/vi-har-fjernet-oss-fra-hva-mat-er/

Legg heller i noen kroner ekstra og kjøp ordentlige trøfler...

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...