mandag 28. november 2011

Girlander i trappa


Jeg har lenge gledet meg til å få opp girlanderen.
Den gir et deilig lys og en herlig stemning!.




I trappen står to lykter og noen kvister med or-kongler i et stort Norgesglass. De må snart vike til fordel for noen lerkekongler -som er min absolutte kongle-favoritt. Bare spør mannen. Det står noen skoesker i kjelleren...

Når jeg knipser steder i huset der jeg ikke pleier å ta bilder, 
blir plutselig alle smådetaljer som ikke er ferdigstilt synlige.
Jaja, dere skulle bare visst...




Jeg har ikke funnet frem så mye julepynt enda, men idag har jeg og de andre barseljentene vært på treff hos Silje. Hun har et herlig julestepyntet hus og det var så koselig! Silje serverte grøt, og for første gang i livet fikk jeg mandelen i grøten! Gaven var en sjokoladenisse -som gikk ned på høykant etter at jeg inntok horisontalen i sofan ikveld.


Jeg ønsker dere alle en god ny uke!


4 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Dette ble utrolig stilig!
klem

RugdeLykke❤ sa...

For en varm og deilig førjulstrapp :) Nydelig!!

Marte sa...

Så koselig med girlander! Nydelig lys og ordentlig julestemning:)

Ha en fin dag:)

Klem fra Marte

Birte sa...

Så koselig det var med girlander i trappen. Trapp med fin julestemning :)

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...